maandag 11 april 2011

* Scrappy Birthday Girl on her way *

Hallo blogdinnen,

Ik heb een kado gemaakt voor mijn schoonmoeder die vandaag 87 jaar geworden is
ja ja,behalve wandelen,fietsen,autorijden enz enz maakt ze met alle plezier nog breistukken en kaartne maken met alle ontspanning en plezier,Heerlijk toch!!Daar teken ik voor hahaha

De kaart heb ik gemaakt nadat ik het patroontje bij Sandra uit haar online ScrapShop heb gekocht,
Sandra verzint en maakt alle patronen zelf helemaal Te Gek,ik zou zeggen neem een kijkje de prijsjes zijn heel minimaal,een scrapvel is duurder.Ik geef hem niet door aan een ander omdat ik vind dat Sandra deze kleine bijdrage in haar eigen ideeen, jullie best zelf kunnen aanschaffen,Sorry maar zo zie ik het :)

Het DP is van een Vintageblok,naam ben ik even kwijt,en wit linnen cardstock.
De gave stempel heb ik mij laten vertellen is er een van Vilda Stamps,een giller vind ik haar
daarom heb ik haar ook in kleuren geinkt die echt niet bij elkaar passen en dat vond ik juist het leuke aan deze onwijs gave stempel.De stempel heb ik bij Corine gestempeld,deze heb ik dus niet en zij hoort ook niet bij het patroontje,maar er zijn genoeg andere stemepls die hier ook erg leuk bij staan.
Ik heb dit gedaan omdat er ook onder de schaar een doosje zit,daar heb ik een bon in gedaan om een Workshop te volgen,en dat doet mijn schoonmoeder met alle plezier :)
Verder zien jullie zelf wat er allemaal op de schaar zit geplakt.Ik vond het helemaal hartstikke leuk om te maken en moeilijk is het zeker niet!!



http://sandrasscrapshop.blogspot.com/





Mijn schoonmoeder heeft het gisteren gevierd dus vandaag kon zij mooi op mijn blog pronken:)
Gelukkig werd de stempel als grappig gezien en de schaar met kado prachtig.

Hoop dat julle hem ook net zo grappig en leuk vinden als ik doe.
Bedankt voor al jullie lieve enorm veel reakties op mijn vorige kaart,heerlijk om weer te mogen lezen:)
Liefs Sonja

22 opmerkingen:

Thea zei

Prachtig Sonja,
Allereerst nog van harte met je schoonmams, wat een energie heeft ze nog en daar teken je inderdaad voor.
Ik heb al eens gekeken bij Sandra ze maakt zulke leuke dingen. En ik ben het volledig met je eens om zoiets niet door te geven!!! Gewoon ff zelf kopen.

Liefs
Thea

Liefs Ineke zei

Wauw Sonja wat ziet dit er mooi uit. Groetjes van Ineke

jolanda zei

Hij is SUPERS!!!
Nog van Harte Gefeliciteerd met je schoonmoeder

Groetjes, Jolanda

Marley zei

Ik vind hem geweldig! Ontzettend leuk model en de stempel is super! liefs, Marley

Ageeth Holster zei

Hij is helemaal super Sonja, nog van harte gefeliciteerd en als we allemaal zo vitaal blijven, ik teken er in elk geval voor. Prachtig gemaakt!
Groetjes van Ageeth

Bella´s Bastelecke zei

Wow your card is fabulous!
Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!
So happy that you have joined us at TPS.....

Hugs
Judith

Miranda de Groot zei

dat ziet er heel mooi uit
groetjes miranda

Suze zei

Wauw Sonja wat heb je dit gaaf gemaakt het patroon van de schaar had ik al gezien bij sandra echt te gek, maar jij heb het prachtig aan gekleed met een mooie stempel Prachtig.

Lieve groetjes Suze

Sandra's Scrapsels zei

Zooooooooooo mooi Sonja!!!
Dat heb je echt supers gemaakt hoor! Ik ben er helemaal weg van!! Heel mooi zo met de pareltjes langs het doosje! TOP!
Bedankt voor de reclame voor mijn shopje X!
Nu maar hopen dat het storm gaat lopen met dit patroontje hahaha (kan niet anders met zo'n mooi voorbeeld!!). Ik zet hem erbij op mijn Voorbeeldenpagina in mijn shopje met jouw link erbij hoor!
Bedankt en tot de volgende keer maar weer!
P.s. ik ga deze week met de theekop beginnen hoor, maar ben niet lekker dus het gaat wat langzamer!

Groetjes, Sandra

Sonja zei

Ziet er inderdaad heel leuk en grappig uit.

groetjes,
Sonja

Marlies zei

Super mooi!! Een hele leuke patroon en een super leuke stempel!! Echt prachtig gemaakt!!
groetjes, Marlies

Sandra zei

Schitterend geworden Sonja!! Ja gaaf he? hoe Sandra het ook iedere keer bedenkt, ik vind het maar knap hoor!
Liefs, Sandra

manuela zei

Ik vind hem geweldig! Ontzettend leuk model en de stempel is super Sonja, nog van harte gefeliciteerd en als we allemaal zo vitaal blijven, ik teken er in elk geval voor
groetjes
Manuela

Martha zei

Zo zeg!!!!! Dit is prachtig, wat mooi gemaakt!
Kan me voorstellen dat ze er blij mee was :)
Groetjes,
Martha

Riet zei

Ohhh wowwww Sonja,wat schitterend gemaakt,super die stempel,mooi papier,leuk die schaar.
Echt super,complimenten hoor.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja, alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder!

De kaart/doosje vind ik helemaal te gek! Tja en die stempel he.... zo gaaf, moet er zelf nog wat mee doen en heb al een idee maar dat komt nog wel. Super mooie details en heel mooi ingekleurd.

Liefs Corine

ps. ik hoop dat je mijn mailtje hebt ontvangen voor morgen.

Pops x zei

Hi sweetie, this is just so pretty, love the colours you have chosen for this one, big hugs love Pops x x x

Anette zei

Hilarisch die ouwe scrap-taart! en heel leuk deze schaar.

Nellie zei

Wat een plaatje Sonja wat kunstig gemaakt een beaty

Liefs Nellie

Tineke's hobby zei

nou ik teken er ook voor als ik zo oud mag worden tsjonge wat goed
Je kaart/doosje is prachtig geworden en het is een heel mooi model
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig gaaf doosje Sonja, erg leuk en prachtig gemaakt!
Groetjes van Jacqueline

Samantha zei

Hoi Sonja,

Ik vind je schaar helemaal super geworden! Het was ff knippen maar het resultaat mag er zijn. En die knutsel oma erbij is helemaal geweldig.

Groetjes Samantha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...