donderdag 21 februari 2013

Nieuwe Box gevuld met "All for the Girl" Charms

Hallo lieve blog volgers,
Even een berichtje vanuit mijn bed,  zal je denken bed???
Eindelijk heb ik een ander soort van pijn blokkade gekregen deze keer met electrodes.
Was wel en niet pijnlijk verder zal ik er niet over uitwijden ,voorlopig heb ik nog enkele weken verplichte bedrust ;(
Ik dacht,laat ik toch maar even weten waarom ik niets post, wel zo netjes toch;)




Over op wat anders !
Hebben jullie de wekelijke Blog Candy gezien bij Katharina op haar blog?
Een mooie box echt goed gevuld met mooie Charma " All for the Girl "ons Thema deze maand.
Je kunt daar nu nog bij mister linky je naam invullen en wie weet win jij deze mooie Box met Charms.
Kijk maar even hoe mooi ze zijn;0)

Doen jullie mee ze zijn leuk, mooi en lief
Zeker met het Voorjaar in aantocht;)
Groetjes van mij en tot gauw,want me handen jeuken hoor als ik al dit moois zie  LOL


(\(\Fijne dag verder.
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

5 opmerkingen:

jolanda zei

beterschap

Anita Meijer zei

Heel veel sterkte Sonja, ik hoop dat het gaat aanslaan, moet je nu echt weken op bed liggen dan, pffff dat lijkt me heel wat, nogmaals sterkte.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Ik wens Je heel veel sterkte en beterschap Sonja.
Verplicht op bed moeten liggen,wat vreselijk.

Gr Leny Hempen

lenywim35 zei

Hallo Sonja,
Allereerst van harte beterschap gewenst.
Op bed liggen. Vreselijk. Heb bekkeninstabiliteit gehad. 20 jaar mee gelopen en niemand wist wat het was.
Toen kwamen er meer vrouwtjes met hetzelfde probleem. En ben ik diverse malen gekraakt. Zwakke plek, maar ik loop en ben meestal pijnvrij.
Dat wens ik jou ook toe.
Ten tweede bedankt voor de tip vanwege de bedels.
Gr en veel sterkte van Leny

lenywim35 zei

Wil je toch nog een extra berichtje sturen.
Ik wens je iedere dag een beetje minder pijn en meer kracht om leuke dingen te doen.
Het leven is waard geleefd te worden zonder ellendige tijden.
Liefs en gr Leny w.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...