woensdag 3 april 2013

Challenge 151 WoJ>>>>>Challene Simon say's Stamp Happy Birthday

Hallo lieve blogvolgers,

Ik ben weer in blogland ^_^* en het gaat ( gelukkig ) redelijk goed na mijn elektrode behandelingen
geen rommel in je lichaam meer gespoten maar gewoon stroom,klinkt eng was het ook hahaha.
Genoeg over dat pfff.

Vandaag heb ik een leuke MDF klok gepimpt bij Sandra thuis ,dat doen wij eens per maand met Martha en Annemarie,Onwijs leuke gezellige dag >>>heerlijk kletsen en ideeën opdoen van en met elkaar.
Ben altijd heel relaxed na de gezelligheid waar Sandra wel voor zorgt altijd wel een lach of een traan met ze 4en  Bedankt San en meiden xx

Je kunt nog ruim een week meedoen bij de Challenge van Whiff of Joy,
Deze x gebruik Vlinders op je creatie uiteraard van WoJ heb ik ze gebruikt>>> heb je deze niet kun je natuurlijk evengoed meedoen met andere vlinder(S) maar dan wel een stempel van WoJ op je creatie.
 



                                   

je kunt iets winnen met 15% korting uit de online Shop;)

De MDF  klok komt bij Crealing vandaan Lets get Bizzee
Verder heb ik DP gebruikt van Graphics45 ,
Parels van WoJ en Zva
Bloemen zijn van Prima Marketing en heten Cherry Blossom Branches
De getallen zijn van.Memory Box
De Zig pen Wink of Stella heb ik de getallen mee omtekend.
Vele soorten Dies van WoJ o.a. Vlinders
Er zit kant om de klok heen al zie je dat niet zo heel goed,dat had ik nog net zoals de blauw/groenige pareltjes.Alles heb ik vastgeplakt met Tacky Glue.




hieronder de materialen die ik gebruikt heb,klik je erop kom je direct bij het product ;)




Bedankt voor jullie bezoekje.

  (◔◡◔)                            entering Simon say' stamp annything goes
 ╰ ▒♡▒ ╯
      ╜╙    Sonja xo

13 opmerkingen:

marion zei

Wauw wat gaaf meis, prachtig !!! Heerlijk weer een berichtje van je te zien, knuf, je collega Marion

Sonia zei

Just fabulous clock my dearest Sonja^_^
I celebrate my first blogaversary with a surprise candy and if you want partecipate I'm very happy^_^
Big hug,
Sonia

Ghea zei

wow wat is dit beeldschoon, en wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat.
Liefs Ghea

Anita Meijer zei

Wat superfijn dat je weer terug bent in blogland Sonja en wauw meis wat heb je meteen weer een toppertje van een kaart gemaakt, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Wat heerlijk Sonja dat het redelijk goed met Je gaat.
Wat een prachtig mooi kaartje heb Je gemaakt.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

He naamgenootje,
Ondanks dat ik laat ben thuisgekomen
vanavond,heb ik toch nog even op
jou blog gekeken en wat fijn dat je
je weer beter voelt en dat je weer
bent.
lieve groetjes van mij
Sonja

Riet zei

Wowwww Sonja,wat heb je dit schitterend gemaakt.


Liefs Riet.

Unknown zei

Your clock is just sooo gorgeous Sonja :-))) Love it!
Big hugs from Karin :-)

Daphne zei

Wat een ontzettend leuk idee!!
Ik vind hem echt heel erg mooi geworden, zal vast heel gezellig staan in je huis.
Ik ben je volger geworden hoor, zoveel leuks te zien hier.
Tot gauw, dit weekend wil ik mijn swap afmaken, dan kunnen we uiterlijk maandag versturen, is dat wat??
Groetjes, Daphne

Anoniem zei

Hee daar is ie dan! Wat is ie super geworden Son, prachtig!
Liefs, San

Jingle zei

This is absolutely stunning! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog! Just a reminder that this week is a Birthday challenge, so in order to quality to win your project has to be birthday related. If this is a birthday gift, just add that to the post. It really is spectacular!

Kruemel zei

This clock is amazing! Love how you used the WoJ butterflies on it and the vintage touch you gave it!

Thanks for joining our challenge at WoJ this fortnight!

Hugs
Kathrin aka Kruemel

Stacy Morgan zei

Outstanding job on this clock, awesome awesome.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...