woensdag 10 april 2013

Whiff of Joy Preview dag 2 >>> A Pirates Party <<<

Hallo lieve blogvolgers,

Ik hoop dat je ook Fan bent van de lieve stempels van WoJ,vandaag heb ik een stempel die heet **a Pirates Party** deze nieuwe lijn is All about Pirates.
Ik heb gekozen om een Cupcake te maken dat vind ik wel toepasselijk bij deze party.
11 April is de Blog Hop dus morgen een ander kaartje>>zelf vind ik hem niet zo goed gelukt omdat mijn printer weer eens leeg is en ik ze heb laten printen bij een ander,erg lief hoor maar vast andere inkt en dan loopt het zwarte nog door....wat erg jammer is.maar je krijgt toch een idee van het soort stempels die gaan uitkomen ;0)



Neem ook eens een kijkje bij mijn Teamies;)
Bedankt voor jullie lieve brichtjes n.a.v. mijn vorige tag ...ik lees ze met liefde !


(\(\Fijne dag verder,
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

6 opmerkingen:

Daphne zei

Hi hi, wat een boefjes.
Leuk die cup cake, mooi dat randje eromheen, lijkt met slagroommmmmmmm.
Groetjes, Daphne

Ghea zei


Het ziet er prachtig uit Sonja.
Liefs Ghea

Riet zei

Wowww Sonja,wat is dat prachtig gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wauw Sonja wat heb je dit weer schitterend gemaakt Sonja, prachtig.
Liefs van Anita

Aukje zei

Wat een "lekker" cupcakeje heb je gemaakt! Grappige piraatjes zijn dat!
Groetjes
Aukje

Stacy Morgan zei

Oh my goodness... this is totally CUTE and so FUN!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...