dinsdag 21 mei 2013

Challenge Whiff of joy #155 Happpy Birthday

Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag begint alweer Challenge # 155 bij Whiff of Joy.
Thema is ** Happy Birthday **
Let wel...Gebruik een Afbeelding van Woj ander ding je niet mee met de prijs !!
Dat zou natuurlijk jammer zijn van je werk ;)

Ik heb een Agenda gepimpt voor een jarige job met de stempel * an Apple four You *



Ik hoop dat jullie ook gezellig meedoen ,je heb 14 dagen de tijd ;0)



(\(\Fijne dag verder,
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

10 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is keigaaf, mooi gedaan.
Liefs, Marianne

marion zei

wat schitterend weer meis, prachtig werk lieve collega, knuf, Marion

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Sonja.

Liefs Riet.

Stacy Morgan zei

This isjust adorable. your ribbon is darling, a super cute gift idea as well. Just adorable.

Anita Meijer zei

Wauw Sonja, wat heb je dit weer supermooi gemaakt, prachtig.
Liefs van Anita

Ghea zei

wow schitterend gedaan Sonja.
Liefs ghea

♥ Yolanda ♥ zei

Hey Sonja,
Ik wil je graag bedanken omdat je afgelopen jaar geregeld mijn blog bezocht hebt en van commentaar voorzag, heel lief!
Verder wil ik je een gezond(!), creatief en gelukkig 2014 toewensen samen met je familie en beestenboel(hihi), liefs Yolanda

Anoniem zei

mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

Anoniem zei

Leuke blogje! ik haak graag, en zo kom ik haakblogjes tegen....ik zag u via andere haaksters en vind leuk om meer te gaan bezoeken...liefs ❤

sigrid, kat kat katoen zei

Wat een snoezige agenda, bijna te mooi om echt te gebruiken! gezellige blog heb je trouwens!
Bedankt om mijn blog te hebben bezocht!
groetjes, Sigrid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...