maandag 23 november 2009

`Tis the season to be Jolly *Magnolia Down Under Challenge 26#

En ander kaartje voor  Joysscrapandstamps
Heel vreemd,maar inspiratie moest ik ver zoeken
Je ziet tegenwoordig zo ontzettend veel soorten van sketches dat je toch
je eigen idee gewoon moet volgen,heb ik dus gedaan bij deze.
en uiteindelijk toch wel tevree:)

cardstock groen,
Papier twee soorten uit de magnolialijn ,
het kantje onder de afbeelding heb ik met de CropAdille rondjes in gemaakt.
de ponsen die ik gebruikt heb zijn van McGill "pine" en Martha Stewart de sterretjes randpons,en
nog twee andere ponsen (de naam is mij even ontschoten);)
de bloemetjes heb ik uit een koffiefilter zakje geponst en met glimmermist Walnut Ink van
Tsukineko bewerkt,de bekende snowflake uit mijn Big-Shot.
 het bruine lint met de sterretjes,het sterretje,de groene pareltjes en de andere bloemetjes komen
van mijn eigen voorraadje.
Het Distress inkt dat ik heb gebruikt
tattered rose,black soot,tea dye,antique linen,walnut stain en dried marigold.

de leuke stempel  ’tis the season  heb ik van Jolanda gekregen lief hè.
neem een kijkje op haar blog, Jo maakt hele leuke en mooie kaarten!!

Voor de rest kunt je eigenlijk bijna alles aanschaffen bij Joysscrap die een zeer uitgebreide collectie heeft

en zeker van de Magnolia`s en Designpapers Magnolia ook binnenkort de mooie magnolia bloemen.
Dit was hem even voor nu,ik wil graag meedoen aan de Challenge van Stampavie,wel een moeilijke
aangezien ik nog nooit ge-maskerd heb,dus tips PLEASE,heb natuurlijk al het een en ander geprobeerd
maar denk niet dat dit aan mij besteed is(shame)

13 opmerkingen:

Fia zei

Hoi Son,

Dacht ga effe op je bloggie kijken of je nog een kaartje heb geplaatst en...ja hoor!!!
Hij is prachtig, sfeervol en erg mooi!
Ben je weer een beetje bijgekomen en hoe ist met ruggie???

Liefs Fia

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Ha wat leuk Fia,

Ja er staat er weer een ondanks de
rugklachten.
Groen en beige/bruin zijn mijn lievelings
kleuren.de stempel `tis the season
heb ik van Jolanda gekregen,lief hè

Tot bloghops
Liefs Sonja

Tineke zei

Weer een geweldig kaartje Son. Wat wil je maskeren? Ik heb dat op diverse manieren al eens gedaan.

Tineke

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Tineke,nou ik ben wel bezig en de aanhouder wint zeggen ze toch:)
Het is me gelukt gelukkig!maar misschien weet jij heel andere manieren om dit te doen.

Liefs Sonja

Debbie Pamment zei

Beautiful card - love your layered flowers - gorgeous!
Thanx for joining us at MDUC.
xXx

Petra zei

Mooi kaartje Sonja, al vind ik het een beetje jammer dat je het haar ook versierd hebt met glitters maar goed dat is persoonlijk ;-)) (sorry)

Volgens mij wordt het maskeren ook bij Tiets uitgelegd??

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Petra,

Ja dat kan natuurlijk,
we hebben gelukkig niet allemaal
dezelfde smaak;)
Zelf ben ik er erg content mee en dat
is maar goed,anders had ik hem zeker niet geplaatst.
Moet je wel zeggen dat ik het heel eerlijk vind van je,daar hou ik wel van!

Liefs Sonja

Anoniem zei

Ik vind die tekststempel echt heel erg leuk zeg.
Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt en inderdaad je hebt gelijk...... er zijn zoveel sketches dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je moet er gewoon af en toe naar kijken en je erdoor laten inspireren, maar niet erdoor laten leiden.

Groetjes Nicole

Tineke zei

Mooi kaartje Son. Je doet het goed. Wanneer spreken we af?

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Dank je Tineke:)

Zullen we even mailen:)

Liefs Sonja

stephanne zei

I just love your vintage style and Earthy looking! This is a wonderful mixture of mediums and such a cute image! Thanks for joining in with our Christmas Challenge at MDUC!
Steph Anne

marja zei

hij is errug leuk weer! enne leuke bloem! heb die pons ook

Sue zei

Sonja, your vintage look to your cards is so appealing. The flowers and Tilda image compliment each other perfectly. Thanks so much for joining the MDUC this week. Hope to see you back for our next challenge.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...