donderdag 31 december 2009

* MatchBox*















Vanavond gaan wij Oud&Nieuw vieren bij familie.
En natuurlijk hebben wij ook een kado gekocht,een mooie tafellamp met kaars.
Daarvoor heb ik een Grote luciferdoos gekocht en naar mijn idee leuk bewerkt,

Papier is van Magnolia
De leuke stempel komt bij Truike vandaan P&P en ik vind hem geweldig!
De vogel is ook van Magnolia.
ingekleurd met distress inkt verschillende combinaties van kleuren,ik zal blij zijn wanneer
de nieuwe kleuren van T!m ons land bereiken,die zijn mooi!!!!!!!!!!
Verder de bekende ponsen van McGill en Martha Steward.
wat plakpareltjes,stempel May Your Day Be Special aan de voorkant.
en aan de zijkant wat mooi lint dat ik op de markt in Wormer gekocht heb..
o,ja en niet te vergeten de Echte Magnoliabloem,de andere zijn van PM.


Dit was mijn laatste voor dit jaar,en heb genoten van alles op het net bij Blogdinnen e.d.
 en heb inmiddels heel wat naar mijn gevoel bijgeleerd op het gebied kaarten maken,

Fijne Jaarwisseling

9 opmerkingen:

lenny zei

Hallo Sonja
ik vind het een dotje super leuk gedaan
ik wens jou en familie
fijne jaarwisseling en goed 2010
groetjes lenny

Fia zei

En...ja hoor weer zo'n beeldschone creatie vanuit jouw handjes, meid wat is dit ontzettend leuk!!!
Wat een gaaf idee ik ga het zeker onthouden.
Was net van plan om te vragen hoe het met je gaat toen ik op mijn blog zag dat er een nieuwe foto was geplaatst, hoera!!!
IK wens je een hele fijne jaarwisseling met familie en vrienden en tot in het nieuwe jaar.

Liefs Fia

De Creakeet van Peet zei

Goed uiteinde gehad meiske, alle vingers nog aan de handjes zitten? Keileuk doosje heb je weer gemaakt meis, je brengt me nog eens op ideeen hihi...Liefs en hopen dat we nog veel van je mogen zien in blogland Peet

Angela zei

Meid wat een leuke dingen heb je weer gemaakt!! Echt ontzettend leuk! Ook je kerstkaartjes ( wat veel!hih) echt enig!!!

Beste wensen voor het nieuwe jaar!!
Liefs
Angela

Petra zei

Wat een leuke stempel is dit en je hebt 'm heel prachtig ingekleurd ;-)))

Voor jou en je gezin ook een heel gelukkig 2010!

Esther zei

Hoi,

Ik kon je via je andere blog niet bereiken maar zie dat dat nu verandert is.
Heel leuk geworden hoor je gepimpte luciferdoos.
Bedankt voor je reacties op mijn blog.

Groetjes Esther

stephanne zei

Hello Sonja,
I hope your holidays were wonderful!! Happy New Year!! Your matchbox is incredible, I love your style!! The earthy colours and gorgeous flowers and lace, love love love this!! Can you tell me about this stamp please? I love it and I want to buy her, what collection is it from??

Have a wonderful week!!
Stephanne

Paula zei

Sonja wat is dit een prachtig nostalgisch doosje. Erg mooi.
groetjes Paula.

Christa zei

wat is die mooi zeg ,knap hoor groetjes christa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...