maandag 8 februari 2010

** Lots of Love **


ik heb een Valentine kaartje gemaakt voor de wedstrijd
It`s Scraptime!
Maar ik heb al zoveel moois gezien,ik had al eens ooit zoiets gemaakt
dus nog maar een keertje,deze is voor mijn man met liefde gemaakt:)
Hoop dat hij hem leuk vind          Haha

Charisma Cardz challenge-Love

The Pink Elephant  challenge-Valentine

The Little Paper Shop challenge- red white black Valentine Love

Grazy4Challenges   Challenge be my Valentine

Creative Craft Challenge    Challenge- 6 roses are red

Simone say`s Challenge blog  Love


Liefs Sonja

12 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het een schatje je man boft maar weer Liefs nellie

Hetty zei

Wat een super lief kaartje nou
daar zal je man zeker heel blij
mee zijn

gr hetty

RosesMarijke zei

Wat een leukerdje zeg!!

Fia zei

Oh oh wat een snoepertje zeg!!!
Wat doet het papier het leuk hè?
Ben helemaal weg van de stempel ze ligt er zo lekker bij ehhhhh hij is toch voor je mannetje, heel toepasselijk!!
Ben benieuwd wat hij er van vind?

Liefs Fia

Allison Rankin zei

Terrific creation...great mix of elements!

Gerd@ zei

Ohhh hij is geweldig leuk Sonja! en je man zal blij en trots op je zijn zeker weten!
XXGerda

Sally zei

gorgeous card. Love how you have used that image. Thanks for joining us at Charisma Cardz.

Beertje Zonn zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes van,

Sonnja & Beertje Zonn

Unknown zei

Beautiful, beautiful details, Sonja! Thanks for creating with us at TPE!

LORi zei

WOWZA...this is BEAUTIFUL!! Your boys are handsome as well!! Thanks for sharing your wonderful creation with TPE this week!!

BIG HUGS -LORi

Marley zei

Sonja,

Ik las je berichtje bij Karens doodles challenge blog.. wist je dat op haar site verschillende freebies (gratis afbeeldingen) staan? die zou je eventueel kunnen pakken!!

Groetjes DT-lid Karen Doodles; Marley

Marley zei

je hebt mail!! hihi xx Marley

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...