maandag 8 maart 2010

* Beary Sweet *


Hallo blogvriendinnen,

Ik heb een kaartje gemaakt met de leuke stempel van Penny Black
ingekleurd met aquarelpotloden en distress inkt van t!m.
Komt toch merk ik door de mooie nieuwe kleuren die je nu ziet van Tim Holtz
die een ietwat meer mogelijkheden bieden.
Maar dat wil zeker niet zeggen dat de eerder lijn heel erg mooi is en er ook ontzettend
veel mogelijkheden mee zijn,vooral qua vintage.

Ik ben bezig met het zoeken van een leuke stempel voor onze uitnodigingen voor ons
25 jarig huwelijk,ik dacht deze is leuk omdat er post in voorkomt,het model kaart word het natuurlijk niet
wat het gaat worden ben ik ook nog naar opzoek,moeten er namelijk zo een stuk of 50/60 gaan worden.
Maar ik heb al contact gehad met een lieve dame  Corine van der Zee,haar prachtige blog vind je HIER
die een prachtige kaart gemaakt heeft met een o zo mooie stempel.of het die word is ook nog de vraag,ik vind het wel een enorm lief
gebaar!!

De bloem op de kaart heb ik gemaakt met een randpons van Martha Steward en was heel leuk om eens iets zelf te proberen,soms krijg je de meest leuke/gekke dingen met zelf proberen,zal ongetwijfeld met meerdere keren maken,mooier gaan worden.



Zou het erg leuk vinden een reactie te krijgen,
Bedankt voor jullie bezoekje.

Liefs Sonja

14 opmerkingen:

Fia zei

Oke Son...hier dan je eerste berichtje van mij...
Ik vind hem weer geweldig, er is veel om naar te kijken zoals altijd, en de bloem is gaaf je heb jezelf weer overtroffen meis!
Succes met het vinden van een passende stempel voor je kaartjes pffff het zijn er nogal wat.
En....niet te veel achter elkaar hoor, pas op je nekkie!!!!

Liefs Fia

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en die
bloem is wel heel erg mooi

gr hetty

jacque4u2c zei

So luvin' that flower fan!

Unknown zei

Hallo Sonja

wat een mooie kaart en die bloem meis een beaty hoe kom je erop ik heb ook die pons ga eens een poging wagen hahahah comlpmentjes hoor

Liefs Nellie

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een schatje dit kaartje mooi hoor zo met distress inkt.En de bloem TOP hoor.
Lfs Agnes

Marga zei

Vindt hem prachtig, ook de kleuren, Zo warm.
Doet me denken aan het voorjaar.
Liefs Penilla

Esther zei

Leukertje geworden weer hoor je kaartje.

X Esther

Ingrid zei

Heel mooi Sonja! En zoveel bijzondere details!
Bedankt voor je bericht op m'n blog en de tip voor het maken van een tutorial van de rode bloem. Ik zal kijken wanneer ik er tijd voor heb!
Een fijne dag.
Grtjs Ingrid

Anna zei

leuk dat je mijn blog hebt gevonden en mij gaat volgen!
je vroeg over de vlinders die ik met Adirondack Alcohol inkt had gekleurd...de vlinders zijn inderdaad stickers, van die tranparante, die schijnen dus mooi door en daarna kun je ze uitknippen...zo leuk om mee te werken en ze verkopen heel eel verschillende figuurtjes!
gr. en fijne dag!
en ps. haken kun je niet echt verleren hoor, het is net zo iets als fietsen, gewoon opstappen en rondtrappen maar!!! LOL

Ingrid zei

Het muisje bovenaan je bericht is het logo van <a href="http://www.whiffofjoy.com/>Whiff of Joy</a>, een stempelbedrijfje. Ze hebben leuke stempels, ook een paar met dit muisje. Succes.
Grtjs Ingrid

lenny zei

Hallo Sonja
Stempels van Whiff of Joy
hebben ze hier ook zo niet kan je vragen of hij hem besteld

http://www.cutestampsandcards.nl/
groetjes lenny

Hilde Suykerbuyk zei

hoi sonja, ik vind het een supermooi kaartje!
gr. hilde

Hilde Suykerbuyk zei

hoi sonja, nog even over het muisje!
hij heet henri, de rest heeft een dame hierboven je al verteld! succes met verder zoeken!
gr, hilde

Anoniem zei

wat maak jij leuke en mooie creaties:)
ben gelijk volger geworden:)
groetjes nonna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...