maandag 10 mei 2010

* Say it with flowers * Challenge stampavie # 23 # Glitter 2 times entered

Hallo Blogvriendinen,

Vrijdag nog een leuk doosje gemaakt voor moederdag
Ik heb het patroon via de site van Tiets,en natuurlijk mijn eigen draai en ding eraan gegeven.
Het is allemaal wat gekleurder dan ik gewend ben,maar begin dit ook erg leuk te vinden:))
Ik zag een Challenge bij Stampavie en vond deze wel een geschikte daarvoor,
het is Challenge  #23 – Glitter  en eigenlijk heb ik er 2 in te zenden ?

Ook hiervoor heb ik weer de Netasbillities gebruikt als deksel en bodem nr: 8 en 7
verder is het papier van een winkel in Wormerveer maar Marlous verkoopt het ook online en in de winkel.

Deze heeft al een paar dagen terug hier gestaan,maar doet ook mee met de Stampavie Challenge #23 – Glitter

10 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een prachtig doosje,ik vind de kleuren super heel erg mooi.Ik houd wel van die kleuren.
Groetjes Agnes

ps ga kijken of ik een kaartje kan maken voor je.

Esther zei

Ziet er geweldig uit je beide projectjes.
Erg leuk geworden hoor.

x Esther

Saskia zei

Prachtig werk Sonja!!!

Saskia :)

Unknown zei

wauwwww wat een mooie Sonja heel mooi gemaat meis een toppertje

Liefs nellie

Corine zei

Ha die Son,

Wat een lief doosje. En je papiertjes zijn ook erg leuk in combinatie met je stempeltje. En ik zag ook die gave roos erop. Neem aan zelf gemaakt. In een woord gewoon SUPER!

X Corine

Tineke's hobby zei

wow wat heb je weer mooie projecten gemaakt het doosje is mooi van kleur en een mooie stempel maar het tasje is ook erg lief super gedaan
Groetjes Tineke

RosesMarijke zei

Nou Sonja wat een mooie bloemen van je leuke zoon...wat is dat toch heerlijk om verwend te worden door je kinderen!!
je creaties zijn allemaal weer geweldig mooi om te zien en wat heb je er een hoop werk aan gehad.....,mijn complimenten hoor!!
xxmarijke

Riet zei

Ohh wowww Sonja,wat een prachtige creaties.

Liefs Riet.

Fia zei

Nou meid jij heb goed je best gedaan wat is hij mooi geworden.
Je heb er je eigen draai aangegeven en....ik vind hem helemaal te leuk!!
Hoe vond je moeder het???

Liefs Fia

~* Jay Jay *~ zei

Oh WOW I love both. The cute gift box AND your cute hanger. Wonderful work! Thank you so much for joining our last SAV challenge :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...