dinsdag 6 juli 2010

* Cutie Pie *

Hallootje Blogvriend(in)en,

2 weken terug  heb ik weer een gezellige dag samen met Corine doorgebracht.
En gezellig dat het altijd weer is,even een bakkie een peukie( Corine rookt niet hoor)maar ik hè.
Ach je moet maar zo denken,beter als vol snoepen,passen de kleren niet meer,Ha

Kaart gemaakt voor de ScrappinChallenge de 2de alweer,
Petra was 1 geworden en heeft een leuke kaartenkit hiermee gewonnen,
2de was Durvina,en die is voor een keertje onze gast Designer.

Dit is de uitwerking die ik gemaakt heb voor Challenge #2.

Ingredieënten :0)

Wit Cardstock
Designpapier is van Tilda,
Stempel is van Mo Manning ** mm sumpin`s wrong **en kun je HIER vinden
ingekleurd met Distressinkt van Tim Holtz o.a Denim,Old Paper,Frayed Burlap,Tattered Rose,
Vintage Photo en Fired Brick.Ik stempel altijd met Stazon black,deze pakt mooi en loopt niet door!
Just Rite Stempel heb ik ook gebruikt met het woord Cutie Pie:)even geleend deze stempel heb ik niet.

Nellie Snellen: Multi Frame Ovaal
Netsabilitie: Petit Scallop Circle Smal
Marianne Design: Creatables Frame Circle Lr0112,waarvan ik de swirlls gebruikt heb.
Joy: Plakparels
De kleine Retro Pons voor de lieve bloemetjes,
En het lint heb ik gekregen.

Alvast ontzettend bedankt voor als jullie ook meedoen,er zijn leuke prijzen
en je hebt een maand de tijd om hieraan te werken,
Ik zou zeggen ga naar de Scrappin Challenge blog en zie de sketch.

Hoop dat jullie deze ook leuk vinden
Alvast bedankt voor jullie bezoek,en een berichtje
zou ik helemaal te gek vinden,daar geniet ik zo van :))
Stamp something recipe one image one paper 
Challenge Quirky Crafts # 31 #


SAV Challenge # 27 -DOTS

6 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Son,

Wat een geweldig kaartje zo geinig het stempeltje. Weer een toppertje meis.

XX Ilonka

elly zei

HALLO SONJA
WAT HEB JE ER WEER EEN SCHITTERENDE KAART VAN GEMNAAKT
EEN SCHATJE


GROETJES ELLY

corine zei

Hoi Sonja,

Wat is het een cutie geworden. Toch maar geen bloemen en een stempel gebruikt?
Dus toch je eigen draai eraan gegeven.
Succes en groetjes.

Corine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk kaartje Sonja. Heerlijke kleuren en een leuk stempeltje.
Groetjes van Jacqueline

Spyder zei

Beautiful card, and such a lovely ribbon, Thank you for joining Quirky Craft's in their Ribbon Challenge this fortnight, hope to see you this weekend too, for their new sketch challenge!
((Lyn))

Anoniem zei

This is so sweet! Gorgeous. Thanks for joining the Stamp Something Challenge this week! Hugs~ Andrea

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...