zondag 21 november 2010

* Wishing you a perfect day * Challenge & Dt call Wiff of Joy

Hallo blogvriendinnen,

Ik heb eens de stoute schoenen aangetrokken en een poging gedaan om mee te doen aan
de oproep bij Wiff of Joy om eventueel in het DT bij de getalenteerde dames te mogen samen werken.
En ach wie niet waagd hè :0)

Hier is de sketch #92 gemaakt door Tara.

Ik heb de stampel Handsome Oakly gebruikt omdat hij voor een speciale man en vriend is.

Cardstock blauw,
Designpapier is van Bo Bunny "Midnight Frost"plus een beetje muziek papier.
Ik heb de In Shape snijmal/template van Crealies gebruikt,erg leuk om mee te werken omdat je elke lijn/patroon kan kiezen die je maar wilt.
Ook heb ik van Crealies de Creative Shapes gebruikt voor de takjes
het precieze nummer weet ik niet meer maar kun je vinden op http://www.crealies.nl/ .
Voor de bloem heb ik de nieuwe McGill Paper Blossom " lever PunchPearl for Rose gebruikt en ik vind het een geweldige uitvinding Super zo ontzettend veel leuke/mooie bloemen kun je hiermee maken!

De tekststempel is ook van WOJ General Sayings van de Sentiments Collection,ook de stempel heb ik gebruikt waar je de Die Shape van heb,die heb ik niet gebruikt hierbij ik heb hem uitgeknipt en het randje leuk bruin geïnkt.Verder heb ik Handsome Oakly met Distress inkt in geverfd met verschillende kleuren door elkaar gemengd krijg je al gauw wat je graag wilt gebruiken.
De brads zijn van Kaiser en ik heb twee blauwe Pins in de bloem gestoken dat vond ik wel leuk bij het blauwe van Oakly.


O ja, een stuk Jute heb ik ook gebruikt,onze kinderen zijn inmiddels mannen,
dus de zak van Sinterklaas heb ik kapot geknipt LOL.

Doen jullie ook gezellig mee met deze DT oproep en Challenge#92

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden,ik ben er blij mee:)
Bedankt voor jullie altijd weer lieve berichtjes,geloof me..dat doet een mens goed!








11 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit stoere kaartje, en heel veel succes bij de challenge

Unknown zei

ohhhhhhhhhh Sonja wat een beauty ik wens je heel veel susses meis je maakt zeker een kans

Liefs Nellie

Willy's creations zei

Vind hem schitterend!

Groetjes,Willy

♥ Sonja Bekker ♥ zei

hallo Ellen,

Dank je wel,ik heb mijn best gedaan ondanks ziek zijn
en druk druk.

Liefs Sonja

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Nellie,

Je bent altijd zo lief voor mij,dat waardeer ik enorm!!
En dank je wel ,ik dacht ...probeer het gewoon eens :)

Liefs
Sonja

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Willy,

Geen dt werk meer voor ons en toch blijf je mij
volgen,lief hoor Dank je voor je reaktie:)

Liefs Sonja

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sonja,super stempel,mooi ingekleurd.
Je papier is ook prachtig.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Sonja, heel gaaf!
Succes met de DT-call.
Groetjes van Jacqueline

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart heel mooi van kleur erg stoer en dat stuk jute is erg gaaf
Groetjes Tineke

Samantha zei

Hoi Sonja,

Wat een schitterend kaartje weer !!
Veel succes met je DT inzending !!

Lieve groetjes Samantha

Chelsea zei

Hi Sonja, such a handsome card with wonderful details. A gorgeous take on the Sketch.
Love,
Chelsea

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...