donderdag 13 januari 2011

Magnolia* PrintsPurse *

Hallo lieve blogvriendinnen,

Ik heb gisteren mijn "Schooltas" afgemaakt dat wij op het Magnolia Event als 1 van de projecten
mochten ontvangen.
Zelf vond ik het een ontzettend saai tasje,dus heb ik hem naar mijn eigen smaak aan gekleed.
Andere kant is het best wel logische zulke eenvoudige projecten aangezien het van 10.00u tot 16.30uur is en wij 4 projecten konden maken.Gelukkig is er dan een voorbeeld en kon ik hem naar eigen smaak gaan bewerken, Thank god for that hahahaha.

Ik noem het PrintsPurse omdat ik er stempelafdrukjes in wil bewaren, dus al met al toch nog een leuk plaatsje om ze in te bewaren toch!!
Wij hebben een hele leuke dag gehad in Doorn bij Truike en de Papergirls en gelukkig was ik met Samantha want met zijn tweeën is het toch veel leuker zo een hele dag en gelukkig was Samantha er ook want ik knalde weer eens door mijn rug heen,zal niet iets zijn hahaha.


Het is o.a gemaakt met
Craft.
DP is van Mellisa Francis.
Randpons  Martha Steward.
Takjes en diversen met de DooHickey`s.
Bloem, bloemetjes Prima.
Tekst Wiff of Joy General sayings.
Vogeltjes zijn ook van Magnolia.
knoopjes en lint heb ik op de markt in Heemskerk gekocht.

De leuke Magnolia stempel heet Celebration Tilda en is speciaal gemaakt voor Duymelot ,dus ook wereldwijd alleen daar te koop.






Het volgende Magnolia Event word nog leuker omdat het het 5de jaar is
dus lekker eten hapjes en drankjes en de Projecten worden deze komende keer een langere tijd voor gekozen om het te maken, dus zo nodig ook meer aandacht van de Papergirls EN
2 Speciaal voor dit Event ontworpen Collectors stempels,zal mij benieuwen hoe zij eruit zien
aangezien de stempeltjes (gelukkig ) alsmaar leuker worden om te zien:)

Bedankt allemaal voor jullie gelukwensen en lieve reacties!!
Liefs Sonja xx



#89 Just Magnolia My favourite things
Paperplay challenge cutie patootie

17 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Gaaf tasje sonja, heel mooi gemaakt en leuke details! Tot gauw!

Liefs Corine

Samantha zei

Hoi Buurvrouw!

Jouw tasje is ook errug prachtig geworden!! Was weer erg gezellig zo samen de tasjes maken samen met een Heerlijke beker warme thee en een koekje erbij en heerlijk freubelen! En ik vind hem helemaal niet te druk geworden ;-) Nu de twee andere doosjes nog van het event... en dan op naar het volgende event!? Fijne avond nog.

Lieve groetjes Samantha

*Ellen* zei

wat een schattig tasje, prachtig in die kleurtjes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat ziet dit er mooi uit, Erg knap gedaan.

Groetjes
Marja

Jeanet van der Lee zei

Wat een gave schooltas zeg! Je hebt hem heel leuk "aangekleed" vind ik, mooie rustige kleuren ook. Ik ben alleen ook heel benieuwd hoe de binnenkant eruit ziet, ik zie geloof ik twee vakken voorin? Groetjes, Jeanet

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

wwoooowwww.... i love it.. omg... i whished i could hang out with you girls
would you be able to teach this bag????
how beautiful

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat is die mooiiiiiiii Sonja echt een plaatjeeeeeeeeeee complimentjes hoor

Liefs Nellie

Tineke's hobby zei

Wow je hebt hem super mooi gemaakt heel mooi die kleuren en dat stempeltje
Ik ga in mei ook naar een magnolia event dus ben benieuwd wat ze dan gaan doen,ik hoop dat het zo leuk is als iedereen zegt.
Groetjes Tineke

Marlies zei

Wow, dit is echt heel erg mooi en een leuk idee, allemaal leuke details erop,de labels vind ik leuk en de grote bloem, nou ja, eigenlijk is alles erop mooi.
groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Hallo Sonja wat is dit lief en mooi gemaakt. Super meid. Schitterend.

Gr. van Ineke

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

thanks hun
hope you have gotten my email?
hugs
Claudia

Ellibelle zei

This is amazing Sonja! Love all of the details you added to the purse!

Thanks so much for sharing it with us at stamp something!

Anoniem zei

Hi Sonja,

Wat een prachtige tas. Is er ook een paytroon van of kun je die ergens kopen?
Groetjes
Yvonne

Mandy zei

This is absolutely gorgeous, so sweet, love those Tilda's.
Thanks for joining us at Paper Play for our "cutie patootie" challenge
hugs Mandy xx

Trudy zei

Wow Sonja wat is dit een schitterend tasje!!!
Groetjes Trudy

Mandy's Magnolia cards zei

via via kwam ik op jou blog
& ben gelijk volger geworden!
wat een mooie dingen maak jij zeg!
echt super!!

groetjes, Mandy

Unknown zei

So cute! Thanks for sharing your talent at Paper Play this week and good luck!
Alicia xx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...