dinsdag 15 maart 2011

* Congratulations *

Hallo allemaal.

Ik wilde jullie allereerst enorm bedanken voor zo ontzettend veel lieve reakties
op mijn theedoosje, Wauw had ik dus echt nooit verwacht!!

Ik heb een kaart gemaakt als opdracht voor een oudere dame ik meen dat zei dik in de 90 is geworden.

Heb het gemaakt op wit linnen cardstock.
Designpapier is van Kaisercraft en heet Gipsy Sisters,persoonlijk vind ik het niet mooi
maar dat is pas als je het ongezien koopt.
De stempel heb ik destijds bij Marloes gekocht Doeading  het is een waterkan gevuld met bloemen ,ik zie ze niet meer in de onlineshop dus kan jullie niet vertellen welk merk ze zijn.
het mooie lint heb ik heel goedkoop op de kop weten te tikken bij een winkel in wormerveer een rol van wel 30 meter.
Verder de pons van Martha steward ""vlinder"

de bloemetjes zijn van Prima en mulberry
uit mijn voorraadbox.

Ook nog wat Nestabilities gebruikt en de randpons van Martha Steward.


Verder zie ik nog dat ik de Perlenpen gebruikt heb,even wennen is dat hiermee werken ^_^
En natuurlijk het plaatje ingekleurd met DistressInkt ,de randjes niet bewerkt omdat
dit een kaartje moest worden voor een oudere dame,heb al gehoord dat zij hem erg mooi vond.

Fijne freubelweek verder.
Liefs sonja

16 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is prachtig Sonja, ik vind vooral het papier wat je als ondergrond hebt gebruikt heel erg mooi hoor. Groetjes van Ageeth

Anda zei

Wat zal de jarige dame blij zijn met deze kaart. Hij is prachtig geworden!!!

Gr. Anda

Marlies zei

Hele prachtige kaart! Ook een leuke afbeelding, ik weet zeker dat ze deze kaart heel erg mooi vindt!
groetjes, Marlies

Thea zei

Mooie kaart Sonja, en wat een schitterend lint!!

Groetjes Thea

Corine van der Zee zei

Super mooi en leuk kaartje, gaaf papier en wat een super, super, super lint!!!!! En je weet ik ben gek op lint hahahahhaa. Tot gauw!

Liefs Corine

Riet zei

Schitterende kaart Sonja,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Martha zei

Wat een mooi kaartje en dat lint is inderdaad ook heel mooi!
En niet verwacht zoveel reacties op het doosje?
Dacht het wel, het is prachtig!!
Groetjes,
Martha

Samantha zei

Hoi Sonja,

Dit kaartje heb ik nog niet gezien geloof ik.... maar hij is weer erg mooi geworden. Maar ben ook niet anders gewend hehe.
Morgenavond maar weer lekker aan de freubel, weg met dat voetbal hehe. Mijn handen kriebelen al weer om wat te gaan doen.

Lieve Groetjes Samantha

Unknown zei

Een hele mooie kaart Sonja , vind het papier wel mooi hoor.

groetjes Suze

Anoniem zei

Een schitterende kaart Sonja, hier zal die mevr wel heel blij mee zijn
Groetjes Jannie.

♥ Yolanda ♥ zei

Wat een mooie kaart heb je hier gemaakt Sonja! Het papier lijkt wat aan de drukke kant maar dat heb je mooi opgelost door geen andere kleuren erbij te gebruiken.
Liefs Yolanda

Tineke's hobby zei

wat een schitterende kaart zo mooi papier en die stempel is ook erg mooi
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje voor een oudere dame!
Het papier en het lint zijn super mooi.
Groetjes van Jacqueline

Sue B zei

Hoi Sonja,

This is beautiful! Gorgeous design and colours. I love the little butterflies and the doiley lacey borders. Stunning!

Groetjes Sue xx

Unknown zei

Hoi Sonja,

Het is een mooi kaartje! Ik vind het lint heel erg mooi. Zo te zien heb je ook de binnenkant versierd, dat vind ik er altijd heel gaaf uitzien.
Wat leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik snap best dat je jaloers bent. Ik ben heel benieuwd naar de stempels in de stempelkit.

groetjes, Claudia

Murielle zei

Gorgeous card, Sonja!!!
I adore the look.
Big hugs, Murielle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...