zondag 24 april 2011

* Stampavie`s Josephine cuddling with Kiki *

Hallo lieve blogvriendinnen,
Ik hoop dat jullie allemaal een hele leuke eerste Paasdag gehad hebben aan het weer heeft het zeker niet gelegen,Joh wat was het warm,gewoon heet hier 26 graden.
Ik zou mijn kaartje van Stampavie eerder geplaatst hebben maar ik was ziekjes van vrijdag op zaterdag.
Vandaag maar weer even lekker bijkleuren voor wij de zon in vliegen over 3 weekjes.

Hier heb ik een lieve van de serie *Vintage Chic* Josephine cuddling her cat Kiki,wat een snoepie hè

Ingredienten:
Wit linnen cardstock( mijn favoriet haha)
DP is van Webster`s Pages Seaside Tetreat/garden Gala, zo mooi papier!
De Doily is een nieuwe van Cheery Lynn Designs-- French pastry Doily die ik gekocht heb in Zeist op de beurs bij Doeading ,vaak heeft Marloes als eerste het nieuwste in haar mooie winkel in Spijkenisse.
Metalen corners/hoekjes zijn zelfklevend op de een of andere manier blijven ze niet bij mij zelf kleven
dus vul ik het op met wat 3D tap,en eigenlijk kun je deze overal kopen zelfs in onze computerwinkel in het dorp hahaha. Dit zijn er 8 in een pakje voor maar €1,40 ik heb hier nr 2 ze zijn er in zilverkleurig en brons.
De DooH is van Magnolia * Butterfly * heb ik ook op de beurs in Zeist bij Doeading gekocht.
De bloemetjes zijn van Prima de pareltjes van Zva en het kant van de markt.
Karton onder de afbeelding van Sarah is van een doos, ( even in het water liggen en je kunt zo het bovenste of onderste laagje verwijderen,net welke kant je wilt gebruiken,de grove of de fijne )

De bloementak stempel links het ik ingekleurd met Distress int zelfde kleuren als Josephine en later helemaal uit geknipt,leuk effekt vind ik het wel *_*
Gebruikte Distress inkt: Frayed Burlap,Walnut Stain,Weathered Wood,Victorian Velvet, Mild Lavender,Black Soot.

Bedankt voor jullie lieve reakties,ik heb ze met plezier weer gelezen.
Na de komende week heb ik een CANDY van Stampavie dus hou mijn blog in de gaten als je mee wilt doen *_*



Hele gezellige warme en mooie Paasdag nog vandaag,
donderdag en vrijdag schijnt het weer te gaan regenen hier en daar
Zal natuurlijk wel meer Hier zijn dan Daar Whahahahaha.

Liefs
Sonja


entering: The Crafty Pad Designs    Challenge #118  Circles
               Sparkles Forum Challenge Challenge #10 Anything goes
              Stamping Scrapping Challenge Central  Anything goes
              Craft your Passion Challenge  Show us your Layers
              The Grazy Challenge   3 different papers 

24 opmerkingen:

hennie zei

Wat een juweeltje Sonja!!!
Ook leuk bijpassend bij je blog-out.
Erg mooi gedaan hoor.
Fijne dag en knap maar weer helemaal op.
p.s. Vandaag laat ik op mijn blog een kaart zien die ik voor de MARIANNE 10 heb gemaakt.
Groetjes hennie.

Louise zei

Hi Sonja :)

This is so cute and very, very beautiful! The colorcombo is so amazing - the colors marry very well :)
Stunning looking lace lot´s and lot´s of fab detail! Love your coloration as well :)
Hugs!

Dawn zei

Such a lovely card! Thank you soo much for sharing it with us at The Crafty pad for our Circles Challenge this week!
Good Luck
Hugs
dawn xxx

scrapcreations-judith zei

Sonja, wat weer een schattig kaartje heb je gemaakt en de stempel is inderdaad ook heel lief.
En de bloemenrand vind ik echt heel erg mooi.
Groetjes Judith

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een prachtige kaart
groetjes miranda

aqualeiga zei

A really lovely card.....Thanks for joining in with us at THE CRAFTY PAD this week. Hugs, Ali x

Marlies zei

Een super mooie kaart, een hele leuke afbeelding en prachtige details!!
groetjes, Marlies

Anoniem zei

OH WOW!!!

Totally beautiful..

Thanks for joining us at SFC.,

Huggies Angel

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sonja,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Sonja, er valt zoveel aan te zien, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Crafty Lynz zei

WOW!! Gorgeous card!!

Thanks for joining us at SFC

Hugs, Lynsey xx

Rony zei

WOW! It’s amazing card!!!

Thanks for joining us on The Crazy Challenge this week, hope you'll come back next week!

Anoniem zei

Prachtige kaart Sonja!! Mooi ook met het kantenkleedje en de witte vlinder!
Hopelijk hebben jullie het droog gehouden met Pasen en was het meer daar dan hier ;) hahaha!
Liefs, Sandra

♥ Yolanda ♥ zei

Ik kan niet anders zeggen: "Prachtig is ie!!!".
Er is zoveel te zien, echt heel mooi!
Liefs Yolanda

Martha zei

Het is weer een pracht van een kaart!! Super mooi!
Lekker over drie weken op vakantie ;-)
Je bent vast al aan het aftellen!
Groetjes,
Martha

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterend kaartje heel mooi dat papier en mooie stempel
Groetjes Tineke

BA zei

hi sonja
your card is absolutely stunning, love the colors and all the embellishments you used, wonderful creation my dear
xoxo BA

corinne zei

very nice. thank you for joining us on craftyourpassion's challenge blog. Good luck !

Anoniem zei

Absolutely stunning work.Love the vintage look and colours.Gorgeous card.Thanks for joining us at Craft Your Passion :D
Lisa x

liszha zei

Wat een prachtige kaart weer, leuk hoe je dat karton erin verwerkt hebt.

Leanne zei

This is just BEAUTIFUL! Love the colors and the coloring is awesome! Thanks for joining us at SSCC! Hugs, Leanne

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja, eindelijk heel even tijd om te reageren op je kaartje! Wat een mooi kaartje, geweldige afwerking en wat een gave stempel weer. Prachtige kleuren, echt super mooi gedaan. Ik hoop binnenkort weer wat te kunnen plaatsen.....

Liefs Corine

PS Vind die bloementak stempel WAANZINNIG!!!!

Liefs Ineke zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt Sonja. Groetjes en veel liefs van Ineke

Michele Roos zei

Such a beautiful card Sonja. Love the colours and the details also. Hugs Michele x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...