vrijdag 23 september 2011

* DT Stampavie * Hedgehog reading *

Hallo lieve blogvriendinnen,

Zoals ik gisterenavond wat later al liet weten heb ik enorme last van heftige rugpijnen
Vandaar ook dat de candy wat verlaat was,Judith veel plezier met de stempel!!
Ik vind de stempels van Stampavie zo schattig,lief,grappig maar ook mooi.
Vandaag heb ik een kaartje afgemaakt waar ik aan begonnen was bij Bamba een heel schattig winkeltje heeft de eigenaresse Annemieke, vol met de mooiste spulletjes en tegenwoordig kun je daar ook een leuke Workshop volgen,ik was heengegaan niet zo zeer voor het maken van een kaart,maar meer om de techniek met de Promarkers onder de knie te krijgen,dit hebben wij gedaan met ( hoe raar het ook klinkt ) de Copics wat eigenlijk te vergelijken is als kleuren met de Promarkers van Letraset die zijn namelijk zachter van punt,maar hierover kan ik jullie nog veel meer vertellen,dat doe ik een andere keer.

Ik heb het DP van Maja design gebruikt, de schattige stempel Hedgehog reading van Tina Wenke
die heb ik dus ingekleurd deze keer met wat Copics,ik moet zeggen het viel me best tegen als je gewend bent om met Distress inkt te werken,dus de Aquamarkers zullen voor mij beter gaan werken ( hoop ik ) al die kleurtechnieken  hahaha.
Op de kaart heb ik wat gedroogde materialen gebruikt die je ook kunt kopen bij Bamba trouwens heel veel kun je daar kopen,ook online :)
o.a eikenblad,pompoentjes,gedroogde mos en wat canella.

Het is een erg rustige kaart ( niet een echte Sonja dus ) maar hoop dat jullie hem evengoed leuk vinden
Normaal zou ik een hoop hebben toegevoegd of veranderd maar door mijn rug kom ik daar echt niet aantoe,langer dan 10 minuutjes zitten is al een ramp.






Zo gauw weer naar een gewone stoel ^_^"
Fijne dag allemaal.
(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

9 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart zo mooi met die bladeren en mooie stempel super geheel zo'n herfst tafereeltje
Groetjes Tineke

Corine van der Zee zei

Heel mooi en lief kaartje Sonja, mooie materialen en super cute stempeltje. Wens je nogmaals beterschap met je rug en hopelijk tot gauw!

Liefs en fijn weekend,

Corine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Sonja.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig herfstkaartje Sonja, super gave details, erg leuk!
Veel sterkte met je rug.
Groetjes van Jacqueline

scrapcreations-judith zei

Wat een lief herfstkaartje, erg leuk zo met de bladeren. Gelukkig kan je toch nog een beetje bezig zijn.
Groetjes Judith

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke herfstkaart is dit zeg. Zo'n schattig egeltje.
Groetjes Miranda

manuela zei

Wat een prachtig herfstkaartje Sonja, mooie details, erg leuk gedaan!
Veel sterkte met je rug.

liefs Manuela

♥ Yolanda ♥ zei

Hi Sonja! Wat een ramp met je rug, je hebt 'm overal bij nodig, zitten, staan, liggen en je kunt 'm ook niet verwisselen voor een andere rug :) (sorry ik probeer je een beetje op te vrolijken). VEEL STERKTE!

Wat een vreselijk leuk kaartje is dit, je hebt gelijk dit is niet Sonja, maar tóch is ie goed geslaagd!!
Liefs Yolanda

anita01 zei

Wat een droppie, echt zo lief...
Mooie kaartjes en...slecht ruggetje, wens je sterkte meid!!!

Warme groetjes,
Anita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...