zondag 18 september 2011

* Henry omarmt hart * Henry mouse umarmt herz *

Hoi lieve bloglezers,

Ik kreeg een berichtje dat ik een fout gemaakt heb met deze Tag Challenge bij Scrapdelight
Hoe dom kan een mens zijn hè,Nou ja foutjes zijn menselijk en horen gelukkig bij het leven.
Dus bij deze de Foto van de Challenge^_^" bij Scrapdelight.
Jullie kunnen nog meedoen tot de 20ste 19.00uur   2 volle dagen heb je nog dan.
Johanna  bedankt nog en veel sterkte!!




Hallo blogvriendinnen,
Vanavond weer voetbal op de buis dus gaan we maar lekker op blogger en Facebook.
 Ik wilde jullie mijn nieuwste aanwinst laten zien  Henry omarmt hart zo een lieve knuffel stempel waar je eigenlijk iedereen wel blij meemaakt bij een kado of gewoon even een kaartje cq Tag.
Ik heb deze gemaakt voor onze zwager Ruud die altijd voor ons een heerlijk Diner maakt
en met een deel(tje) van de Familie gezellig aan een mooi gedekte tafel samen genieten ♥♥

Ingredieënten:
Kraft,DP van Graphic 45 Geweldig papier en dubbelzijdig.
Henry umarmt herz ik heb hem ingeverfd met Distress Ink,ik mis enkele kleuren van de Twinklings H2o die juist bij deze Henry horen,helaas waren ze tijdelijk uitverkocht,dus misschien weet iemand een online waar ik ze ook kan bestellen
De brads heb ik van Samantha gekregen,onderling gebeurd dat om en om,dan heb ik iets en dan weer Sam,niet zo moeilijk op = op.
De datum stempel is erg leuk en O zo handig hij is van Maya Road en zijn clear stamps
het heet Make a Date inhoud 2 circles,46 calander words,35 numbers & stars,destijds gekocht bij Carla van de Scrapheap.
Het hart op deze tag is een houten hart die ik gekleurd heb en met glaze heb ingevuld.
Verschillende bloemetjes van Prima Marketing,de rode zijn de gewone Prima`s.
Ook heb ik een bloem gemaakt met een stans van T!m waar de Tag overigens ook van is.
De lieve kleine tags zijn ook van Wiff of joy,persoonlijk vind ik deze mooier dan die van een ander merk.
Zou het enorm leuk vinden als jullie een reaktie voor mij achter laten
lees ze altijd met veel plezier♥♥

Heel fijn en lekker warm Weekend!
(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

PS.hoor net dat het 11-0 is geworden,ook niets aan zoveel verschil '}

The Stampsmith Challenge TSC21

18 opmerkingen:

Unknown zei

Super leuke Tag!!
Groetjs

Valerie H. Marshall zei

Absolutely totally adorable!!! Wow! Love how this turned out! Thank you so much for playing along with us at The Stampsmith Challenge this week! Yay! You're first to play along!
Val :)

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhhhh wat is die leuk Sonja een snoepertje

Liefs Nellie

Karen McAlpine zei

Very very cute tag!! Thank you for joining us at the Stampsmith challenge blog!

Louise zei

Hi Sonja :)
WOW! This is so beautiful, love that Henri image and you coloured him up so gorgeously :)
So many beatiful details too, like that amazing heart :)

Hugs

♥ Yolanda ♥ zei

Hoi Son, wat een leuke stempel is dat hè? Hij ligt bij mij ook hoor :D! Je tag is prachtig geworden!

Liefs Yolanda
P.S. Heb je jouw mail al bekeken?♥

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja, wat een gave tag. Leuke stempel en super afwerking.

Liefs Corine

Julie Mutch zei

Hallo Sonja! What an adorable tag! I love it! Thanks so much for joining us at The Stampsmith Challenge this week and good luck in the draw!
Hugs,
Julie

♥ Yolanda ♥ zei

Hoi Sonja!
Het plaatje van mijn kaart is van een Snoesje knipvel, geen stempel, maar wel opgewerkt in 3D. De mini pompons zijn wel echt en zijn er opgeplakt. Dank je voor je compliment :)
Ik zie het wel in de mail.
Liefs Yolanda

manuela zei

Hoi Sonja,
wat een gave tag geworden.

groetjes Manuela

Christa zei

hele mooie tag hoor, leuke details erop xx christa

Alison zei

Gorgeous tag Sonja! I love the heart!
Alison x

Julie zei

So cute

Johanna zei

Prachtige tag Sonja! Wow!heel schattig!

Johanna Visser zei

Wow wat maak jij mooie creaties. Helemaal geweldig. Ga ook gelijk een gokje wagen voor de Candy.

Groetjes Johanna

Johanna Visser zei

Wow wat maak jij prachtige creaties. Helemaal geweldig. Probeer ook gelijk een gokje te wagen voor de leuke candy.

Groetjes Johanna

Janna Werner zei

Love it, Sonja!!

Janna

Anne H. zei

Your tag is gorgeous, Sonja!!
An adorable image, lovely details and beautiful colors.
Hugs, Anne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...