dinsdag 15 november 2011

* DT Stampavie * Autumn with Sarah Kay *

Hallo lieve blogvrienden,
Vandaag heb ik een foto frame om jullie te laten zien,echt heel gaaf iets opleuken :)
Ik heb het lijstje gekocht bij de action en er verschillende stempels van Sarah Kay op verwerkt.
Hij staat vandaag ook mooi te pronken op het Stampavie blog.
Het Design papier is van Prima en heet Romantique net zoals de bloemetjes ook van Prima zijn.
Ik had van een Swapvriendin verschillende blaadjes gekregen dus van wie of waar ze vandaan komen weet ik echt niet,toch eens vragen want ik vind ze geweldig!
Ook heb ik er wat parels op geplakt en het woord Autumn is van Chipboard gemaakt,ranndjes geinkt.
Het foto lijstje heb ik ook eerst nog flink geschuurd.
Veel verschillende soorten Distress Inkt heb ik gebruikt,met de Aquarel markers ben ik ook al een aardig eindje opweg,alleen de Promarkers wil mij nogsteeds niet echt mooi lukken,jammer maar wie weet komt dat nog.
Ik heb vernomen dat Nicole Verkooijen deze Zaterdag bij ons in Wormerveer een hele dag uitleg gaat geven van het hoe en wat bij de winkel * Pasman * dus daar ga ik zeker even heen;)
De twee linker stempels van Sarah Kay vind ik in eerste instantie Te blauw vergeleken bij de andere
maar ik vond het toch net dat shabby achtige geven,Hoop dat jullie het daar ook mee eens zijn
Ik ben heel benieuwd dus wel eerlijk zijn hè hahaha.
Als het goed is hebben mijn Swapvriendinnen hun pakje ook gekregen,nu aan de slag voor Jolanda
het is schandalig maar hier ben ik echt nog niet aan toe gekomen,( Ik maak het goed met je hoor Jolanda :0))



Hele fijne avond
bedankt voor jullie lieve reakties op mijn lantaarntje ^_^"
Tot blogs.

(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

10 opmerkingen:

Jolanda zei

hoi Sonja,
wat een schitterend project heb je gemaakt! echt geweldig mooi!
Ben benieuwd wat je voor mij gaat maken:0)
grtz Jolanda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er leuk uit.
Groetjes Miranda

scrapcreations-judith zei

Wat een leuk lijstje is het geworden, leuk met alle kleine details.
Groetjes Judith

Corine van der Zee zei

Nou Son, dat is even een waar kunstwerk geworden zeg! Leuke stempeltjes en prachtige afwerking.
Veel plezier zaterdag!

Liefs Corine

Riet zei

Wowww Sonja,wat schitterend gemaakt,super die stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooie details.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een super mooie lijst met geweldige details en hele mooie Sarah Kay stempels erop! Prachtige rozenhoek!! groetjes Marlies

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig fotolijstje heb je ervan gemaakt, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Martha zei

Wow, dit is helemaal geweldig!! Wat mooi zeg!!
Groetjes,
Martha

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend project heb je gemaakt ik vind het blauw niet te blauw ik vind het heel mooi en er zijn wel andere contrast kleuren echt super mooi gedaan
Groetjes Tineke

BA zei

how are you my dear??? just a second to write how much I love your project, this is really stunning
send you xoxo BA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...