donderdag 19 april 2012

* Springkit Wiff of Joy *

Hallo lieve lezers,

Vanavond heb ik een kaartje gemaakt met het Bruidje van Wiff of Joy`s Springkit 2012.
Er zitten 7 verschillende stempels in die te maken hebben met  ???? en 3 kleinere stempels
En uiteraard de prachtige tekst stempels( ik zie dat ik hem vergeten heb erbij te doen,zal morgen een nieuwe foto plaatsen) maar ik dacht zo hebben jullie alvast een indruk van de Springkit die overigens niet meer te pre-orderen zijn.
Wel is de Summerkit te pre-orderen die is 15 april van start gegaan :)
Ik heb mijn kaart op wit linnen cardstock gemaakt,en weer designpapier gebruikt van Prima "Romantique"
Voor ik dat pak met 48 vellen opheb ppff haha,zo`n A4 stack.
Verder heb ik de klok van Tim gebruikt ,de Cirkle nestabillitie ,het takje van Cheery Lynn.
Nieuw heb ik het lijntje met de hartjesvlag zoooo leuk :) en de XOXO Border Die ook zoo leuk!!
Ik heb mijn stempel ingekleurd met de TwinklingsH2o en wat Distress ink,
De bloemetjes zijn van "ik meen Prima en zat bij een samen gesteld pakket van een workshop bij Sandra alles was toen Bo Bunny"erg mooi.

Ik heb alle randen geinkt met Vintage Photo en bewerkt met Distress crackle paint.

Wat ik wel leuk vond om te doen ,ik liet een glas water vallen en dat kwam tegen mijn papier aan( dat was minder natuurlijk ) maar het papier begon te krullen enigszins en toen merkte ik dat ik de bovenlaag er eigenlijk zo af kon rullen,nou dat heb ik gedaan maar moest toen eerst alle randjes nat gaan maken en rullen maar,ik heb het gedroogd met de Heattool en het leuke is dat het nog hard opdroogd ook,heel grappig effect heeft het gekregen,daarna heb ik het weer wat bewerkt met distress ink, een gelukje bij een ongeluk haha grappig hoe dingen soms lopen.
Ik hoop dat er vele zijn die de Springkit ook hebben besteld want zeg nou zelf...leuk is hij hè ^_^"






 Fijne dag morgen en bedankt weer voor het kijken:)


(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

4 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Sonja.
Hij is echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sonja.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Wat een schatje Son! Leuke stempel en wat een schitterende afwerking!
Ik had even in de stress geschoten met dat glas water maar jij lost
het gewoon hupsakee op! hahhahahaahhahaa.

Liefs Corine

Welkom bij Happy Stamper zei

hoi sonja, wat een geweldige mooie creaties maak je zeg, ik heb met open mond zitten kijken en ben gelijk volger geworden van , wil graag gaan volgen met je mooie kaarten, ik ga binnen kort ook aan de woj stempels, wat zijn ze weer schattig he, ik wacht nog even op mijn foam, anders kan ik niet stempelen hihihihi.
lieve groetjes en tot de volgende keer
angelique

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...