zaterdag 5 mei 2012

*Olivia with Kiki and Sugar*

Hallo blogvriendinnen,

Hèhè wat een gedoe zeg,mijn laptop zei vandaag doe het maar lekker zelf en ga mij eerst maar eens schoonmaken in de trand ofzo,ik moest vandaag een kaart plaatsen bij het blog van Stampavie nou daar ben ik vanaf 8 uur vanochtend tot rond de klok van 1 uur mee bezig geweest,updaten Nee dat was het niet,Ccleaner ook niet, op virussen nakijken dus de scan erover  Nee ook niet geen virus te bekennen,nou inmiddels zat mijn hoofd vol met allerlei spinselen daar eerst maar eens een Cleaner door gehaald ppfff
Afijn uiteindelijk heb ik een Systeem herstel gedaan,dus terug gezet naar een eerder data waar ik geen problemen had en Ja hoor hij deed het weer.
Nou ik heb mijn kaart netjes geplaatst bij Stampavie HIER kun je alle soorten van de Sarah Kay Collectie vinden die er zijn.                                                                                                                                     
en ben toen eerst eens even gaan boodschappen doen e.d om even een frisse neus te halen.

Nou genoeg over me laptop ( moederdag HINT ) haha

Vandaag heb ik een soort kalender voor deze maand gemaakt en de stempel van Sarah Kay uit geknipt zodat het kleine poesje Kiki bij de data staat van vandaag,mijn post dus.
De lieve stempel heet Olivia with here kittens Kiki and Sugar  zoooowww leuk :)
Verder heb ik veel ( vind ik ) prima bloemetjes gebruikt  en wat pins,O ja ook een gehaakt bloempje zo schattig zijn deze om te maken,ik gebruik Altin Basak nr:50 haaknaald 0,75.
Olivia heb ik weer ingekleurd met de TwinklingsH2o en ik hoef jullie niet te vertellen hoe geweldig deze verfsoort werkt toch!
Wel zal ik even de kleuren erbij zetten voor wie dit wil weten.
Blushing caramel,Sage,Pale porcelain,Ocean wave,Poppy red,Hot cinnamon,Watermelon mist en Plum blossom.










Wens jullie een gezellig weekend ,de zon laat het af weten dus gezellig spelletjes tijd met het gezin;0)


(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

4 opmerkingen:

marion zei

ohhh wat een schatje en die kittens, superleuk !! Liefs, Marion

Riet zei

Schitterend gemaakt Sonja,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Sonja
Echt super lief.
lekker he!! als een pc zegt doe het zelf maar.
Maar hij doet het dus weer.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Corine van der Zee zei

Een beauty Sonja, heel mooi gemaakt. Zie een bekent kantje hahahhaaa, fijn dat de pc problemen voorbij zijn.

Liefs Corine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...