dinsdag 12 juni 2012

Blog Hop Juni New release

Hallo lieve blog volgers,

Vanavond ,ja het is nog avond bijna middernacht heb ik nog even op de valreep een boekhoekje.
Ik vond hem nog op mijn laptop maar nooit laten zien,verder heb ik eigenlijk geen goede foto`s van dus heb ik deze met Instagram geupload en een oudere look er aan gegeven.
Eigenlijk is het meer om gewoon even iets te plaatsen want ik wilde jullie vertellen dat er vanaf 15 juni weer een Blog Hop is bij Whiff of Joy ,leuke stempels zijn er te winnen dus als je mee wilt dingen hou dan morgen goed in de gaten ;0)

Fijne avond verder er zijn ongetwijfeld nog vele op Facebook ,Yahoo  Wordfeud of Draw something
dus Enjoy ^_^"


3 opmerkingen:

Noriko zei

Hij ziet er heel leuk uit Sonja.
Leuke stempel heb je gebruikt.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Sonja.
Zo mooi ingekleurd die super mooie stempel.
Geweldig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Leuk boekhoekje Son, nog nooit gemaakt maar misschien moet ik het toch eens proberen. Leuk die kleurtjes en gave stempel!!!

Liefs Corine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...