maandag 19 november 2012

Dance to Christmas

Hallo lieve blogvolgers,

Ik had zo een pech vandaag,wil ik vanochtend vroeg mijn kaartje fotograferen en uiteraard plaatsen,
doet mijn splinternieuwe laptop het niet ggrrrrr LOL
Nou ja hij doet het weer dus kon ik mooi mijn foto`s maken en weer plaatsen.
Ik heb het papier gebruikt van City Side Walks ...zo leuk en mooi Kerstpapier ,ben ook blij dat ik het gekocht heb op de Kreadoe bij Truike van P&P.
Meestal werk ik wel op Kraft papier dat werkt zo heerlijk;)
Ik heb de beeldschone dansende stempel gebruikt van E.Bell  uiteraard een illustrator voor Whiff of Joy
Christmas Dance en daarbij is ook een tekst stempel ,alleen heb ik deze hierbij niet gebruikt omdat ik het kaartje al zo vol vind.
Verder heb ik deze  Dies gebruikt..Star Festoon(sterren slinger) Snowflakes trio (sneeuw vlokken ) en  de French Pastry Doily er zijn weer zulke leuke nieuwe dies te koop, en ze vliegen door de BigShot die overigens nu ook te koop is bij Whiff of Joy en HIER kun je kijken,lees wel de kleine regeltjes onderaan over de verzend kosten!
Ook heb ik van de nieuwe Box of charms een kerstmannetje gebruikt deze box zit echt stampvol met vintage achtige stijl charms en zoooo niet duur;)
De kleine pareltjes heb ik zelf gemaakt met de parelpen,moet daar wel handigheid in gaan krijgen want dat laat nog te wensen over hahaha.
Ik hoop dat jullie haar leuk vinden want ik lees graag en met veel plezier wat jullie ervan vinden.
Onderaan dit bericht plaats ik de materialen die ik gebruikt heb ,je hoeft daar alleen maar op te klikken en je komt dan direct bij het product in de Online shop van Whiff of Joy.



Deze kaart doe ik mee bij de Challenge#142 van Whiff of joy Sketch
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot mijn volgende kaart of anders.
xox

8 opmerkingen:

marion zei

Prachtig papier en superleuk dat je meedoet bij WOJ challenge. Het is een heerlijk vrolijk kaartje geworden. liefs, Marion

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Sonja.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Son! Je hebt mooi papier en hele leuke versieringen gebruikt. Ik ben weg van de sterrenslinger...

Liefs, Loes

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Julie zei

Gorgeous Christmas card Sonja - I love the colours and the little star embellies! Hugs, Juliexx

Dunja Trautmann zei

Your christmas card is gorgeous Sonja. I love the motif and how you have add the double star border. That looks great too. And the fresh colors also.
Thank you so much for joining us at the Whiff of Joy Challenge this time :) Hope to see you there again.

Biggest Hugs
Dunja xx

Riet zei

Wat een prachtige kaart Sonja.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Wat een lieve kaart Son! Schattig met die kleurtjes en die leuke slinger aan de bovenkant! Hoe is het met je gordelroos? Gaat het weer een beetje?

Liefs en X San

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...