zondag 23 december 2012

This is December "let it snow"

Hallo lieve blogvolgers,

Vanavond heb ik nog even vlak voor de Kerst een kaartje met de digi`s die momenteel in de Whiff of joy online shop te vinden zijn.
Ik vond deze keuze erg moeilijk omdat er geen Henry,Willow .Maya of andere bij horen.
Maarja ...wat hoort,ik denk gewoon wat je zelf leuk vind toch;0)
Dus ik heb er de mini Icebear deels  erbij gestempeld omdat ik alleen de kerstballen en de kaars kandelaar net even te weinig mmmm wel aardig vond.Bij het geheel hoort eigenlijk een beertje,wel schattig maar niet echt mijn ding.
Ik heb wit linnen cardstock gebruikt
een Martha steward randpons,wat hulst takjes een deel van een sneeuwvlok onder de kaars houder en verder wat rode glitter pareltjes.
En de GeWeldige December Daily stempel heb ik enkele teksten van gebruikt,deze DD stempel  is een echte aanrader voor alle leuke foto`s of dergelijke die je gaat maken met de Feestdagen ,om erbij te stempelen;0)))
Verder heb ik ingekleurd met distress markers.
Hoop dat jullie deze wel aardig vinden,ben erg benieuwd naar jullie eerlijke mening.


als je op de kleine afbeeldingen drukt kom je direct bij het product;)

Verder wil ik jullie een hele fijne en te gekke Kerst wensen
met veel liefde en lach;)
Tot gauw weer,eerst even gezellig thuis en bij Familie de Kerst vieren.
Daarna weer met zin heerlijk verder met de Stempels van Whiff of Joy
En er komen leuke aan sssttttt;)) Liefs Sonja


2 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Sonja.
Echt schitterend.
Hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2013 gewenst.

Gr Leny Hempen

marion zei

Wauw wat supergaaf weer, prachtig en heel anders, maar supermooi. Fijne feestdagen voor jou en je familie, dikke knuf, je collega Marion

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...