maandag 17 mei 2010

* Just the two of us *


Hallo Blogvriendinnen,

Dit is nog een werkje van de Ws bij Angela.

Wat was het een gezellige dag,heerlijk even er helemaal tussen uit
                               Ben er wel weer aan toe hahaha.
Vind hem zelf erg schattig alleen heb ik geen tekst hier nog voor
omdat ik niet weet waar hij voor gebruikt gaat worden.
Ik heb deze ingekleurd met aquarelpotloden,Echt mijn ding niet hoor bbrrr
geef mij maar distress inkt,heerlijke ontspanning geeft het werk je!!!
Potloden zijn voor mij dus Stressen,geef mij maar Distressen.
De materialen komen bij doeading vandaan.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden:0)

Liefs Sonja

16 opmerkingen:

Esther zei

Super hoor je kaart,helemaal leuk weer.

x esther

Riet zei

Ohhh Sonja,wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marley zei

Prachtig kaartje! liefs Marley

gré zei

heel mooi kaartje
mooie kleuren
groetjes gré

Anette zei

Hoi sonja, tuurlijk ga ik je blog volgen. Ben zelf geen fan van de magnoliastempels, maar vind de stijl van je kaarten erg leuk. Je vroeg me of je op dezelfde manier ook bloemetjes kon haken: natuurlijk! Er staat ook een bloemetjestutorial op mijn blog, maar die kun je naar eigen inzicht aanpassen.
Groetjes, Anette

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en zo leuk
met dat bruin en groen

gr hetty

Unknown zei

Hallo Sonja

wat een beatyyyyyyyyyyyy wat een leuk idee helemaal schitterend

Liefs n
Nellie

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje erg mooi papier super combinatie.
lfs agnes

Gerd@ zei

Geweldig leuk is ie Sonja!!!!!!
Liefs Gerda

Ilonka zei

whow wat een prachtige kaart zo mooi...


groetjes Ilonka

Anoniem zei

Schitterend kaartje Sonja en die bloemen zijn heel mooi.

Groetjes Jannie.

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kaart heel erg mooi dat groen en bruin erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

Michele Kovack zei

this is gorgeous!!! WOW!

Trudy zei

Het is een schitterende kaart Sonja!!
groetjes Trudy

♥ Yolanda ♥ zei

Mooie kleurencombinatie! Tilda op haar best :).
Mooie bloemen heb je gebruikt, komen die van Wild Orchid Crafts? Ze lijken er sterk op in ieder geval.
Groetjes Yolanda

♥ Sonja Bekker ♥ zei

OOo sorry Yolanda
vergeet helemaal op je vraag te
antwoorden,klopt hoor ze zijn inderdaad van Wild Orchid Crafts.
mooi zijn ze toch hè.

Liefs Sonja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...