woensdag 12 mei 2010

* May All your Wishes come true *

Hallo Blogvriendinnen,

Ik heb een kaart gemaakt n.a.v een workshop
 natuurlijk was hij niet af :0) dus heb ik wel het een en ander veranderd.
Hoe het papier heet weet ik niet maar kun je kopen bij Marlous waar zij een enorme keuze heeft
vooal met betrekking tot de kaarten liefhebbers.Wel heb ik hem met distress ingekleurd en wat stickles toegevoegd,Crealies,Martha steward pons en de vlinderpons had ik heel even van Irma in gebruik,die was ik vergeten,mini bloemetjes pons en wat plakpareltjes.bedeltje made with love.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Corine die is jarig vandaag
Van Harte gefeliciteerd meis
Maak er een leuke dag van!

Maar natuurlijk zou ik het ook erg leuk vinden om te horen
wat jullie ervan vinden,mijn Vintage stijl is even zoek Hahaha

Liefs sonja

Doe een gokje wagen bij de Stempelstudio Challenges
hoop dat ze deze leuk vinden.

18 opmerkingen:

Saskia zei

Prachtige kaart!

Saskia :)

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en die kleurencombinatie vind ik helemaal geweldig

gr hetty

Unknown zei

wat een dotje van een kaart je maakt zekers weer een kans meis hij is schitterend

Liefs Nellie

Tineke's hobby zei

Wat een super mooi kaartje ik vind de kleuren zo bijelkaar ook helemaal geweldig
Groetjes Tineke

Esther zei

Leuk weer hoor je kaartje.

X Esther

Angela zei

Je hebt er echt een hele leuk draai aan gegeven!!hihih Leuk die stempel!!!
En je doosje is ook helemaal geweldig!!!

xxAngela

Christa zei

wat een super kaart zeg heel mooi gemaakt en dat afdrukje echt lachen xx christa

Ilonka zei

Wat een schitterende creaties heb je weer gemakt de laatste tijd ik heb het zo druk gehad met alles en doe nu een rondje blogs . Pffff bij jou ook al zoveel moois te zien.

Leuk als je eens langskomt. Je bent Welkom hoor!!

groetjes Ilonka

Marley zei

Prachtig kaartje en wat een gaaf afdrukje! mooi gekleurd ook xxx Marley

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer al het papier prachtig bij elkaar gecombineerd en heel mooi gekleurd.leuk dat je weer meedoet met challenge van de stempelstudio.

Gr agnes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Sonja,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schitterend kaartje, super gaaf!
Prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje Sonja.
Prachtig papier en leuke details.

Groetjes Jannie.

jannie zei

prachtige kaart . vraag magnolia evenment . mail me maar

stephanne zei

These colours look fantastic together, I love how the distressing just pulls everything together and your colouring is fabulous!!!
Take Care,
Stephanne

CraftyC zei

Your card is beautiful Sonja!
Clairex

Unknown zei

HI DEAR, I LOVED YOUR VISIT. THANK YOU. KISSES,

Marga zei

Sonja je had een vraag over de kleuren Distress die ik gebruikt heb.
Dat zijn Tattered Rose, peeled paint. Aged mahogany, vintage photo.

Mooie blog heb jij ook zeg.

Groetjes Marga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...