vrijdag 23 maart 2012

* Baby Henry *

Goeiemorgen lieve blogvolgers,
Ongetwijfeld hebben jullie bij het gehele DT al deze leuke We are Family stempels gezien
Wat zijn ze beeldschoon en een geweldige serie van bijpassende Dies.
Ik heb gekozen voor deze lieve Baby Henry die deze week al te koop zijn,en zijn ze niet schattig,
Ik heb een blikje op geleukt met wat oudere lijn DP daar omheen breed kant vervolgens de lieve Baby henry
waar ik om de cirkel nog een ander soort kant rondom heen heb geplakt.
Wat bloemen en parel takjes zijn van de action die kun je met de kerst altijd kopen daar en vind ik net zo leuk als de echte takjes,natuurlijk ook veel goedkoper en dat scheelt weer in de portemonnee hahaha.
Henry heb ik ingekleurd met de Twinklings H2O,blijft lleukkkkkkkkk



Wens jullie een geweldig en zonnig weekend toe!!


(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥



3 opmerkingen:

marion zei

ahhh wat een schatje ! Ik vind hem keigaaf. Liefs, marion

Lenie Hempen zei

Dat ziet er schattig uit Sonja.
Hij is echt super lief.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Corine van der Zee zei

Ik vind deze helemaal te gek Son! Daar kun je er wel een paar van hebben staan, geweldig!!!! Prachtige afwerking!

Lieve groetjes,

Corine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...