zaterdag 2 maart 2013

***On Clearance***Whiff Of Joy ***

Hallo lieve blogdinnen.

Als eerste dank jullie voor de lieve reakties en mailtjes in mijn mailbox !!!
Zo lief dat er mensen zijn die mij een oppepper sturen,soms heb je dat ook echt wel nodig althans ik wel
 eigenlijk deel je je verdriet en pijn ...wat je natuurlijk liever voor jezelf hou maar langer als dit en heftiger als deze pijn kon ik niet meer dragen,vandaar ik dus even een stapje opzij zet om met de dokters eruit te komen wat we nu eigenlijk allemaal gaan doen,als eerste heb ik nu de electrodes achter de rug dat is afwachten of het aanslaat,hoe het er op het moment voorstaat ..ik kan jullie vertellen van vreselijk tot pijnlijk tot draagzaam iedere keer is het anders,maar deze electrode behandeling kan aanslaan tussen 1 en 8 weken
dan is het nog afwachten dus.Ook krijg ik voorzichtig wat therapie.... de skippybal is al aangeschaft ^_^*
Niet dat ik als een razende ga skippyen maar voorzichtige bewegingen .

Nu even een ander iets ,er is een schitterende aanbieding sale bij Whiff of Joy op bepaalde stempels
Zelf heb ik er in het verleden 3 mee gemaakt ..zal ze jullie zo laten zien.
Wat ik wel jammer vind is dat ik nog geen enkel dier van deze sale heb af gemaakt daar was ik met toeval aan bezig toen wij hoorden dat de sale kwam.dus die volgt ongetwijfeld,alleen niet nu
Ik doe zowat een week over 1 kaart en dan met de nodige pijnen wat ik toch echt niet wil dus daar niet voor ga.


Als je op de afbeelding drukt kom je direct bij deze aanbiedingen en ik kan je wel zeggen "" Speciaal de dieren zij echt zo leuk ""
Hier mijn kaartjes van het verleden waarbij er wel 1 is van afgelopen kerst;0)


 Lizzy with Licorice

 Freezing willow


  Willow with Santa"s stocking

Veel plezier met jullie aankopen en bedankt voor jullie bezoek
Een fijn weekend
Tot gauw.


Thanks for visiting,
Have a wonderful Weekend

 (\ (\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

9 opmerkingen:

jolanda zei

beterschap

Lenie Hempen zei

Ik geniet altijd van Je creaties Sonja.
Echt altijd prachtig mooi.
Maar het word nu wel echt tijd om aan Je zelf te denken,dat Je van de pijn af komt.
Doe het rustig aan.
Het bloggen komt wel weer.
Dus heel veel sterkte en beterschap.

Gr Leny Hempen

Lenie Hempen zei

Ik geniet altijd van Je creaties Sonja.
Echt altijd prachtig mooi.
Maar het word nu wel echt tijd om aan Je zelf te denken,dat Je van de pijn af komt.
Doe het rustig aan.
Het bloggen komt wel weer.
Dus heel veel sterkte en beterschap.

Gr Leny Hempen

marion zei

beterschap lieve collega, ik hoop dat de behandeling aanslaat, dikke knuf, Marion

Riet zei

Beterschap meis,hoop dat het helpen mag.
Ik heb het ook gehad,maar het was niks voor mij,de pijn werd nog erger.
Maar ja komt ook door de MS.
Hoop zo voor jou dat je er baat mee heb.
Sterkte en hou je rustig.

Liefs Riet.

lenywim35 zei

Wat maak je toch een aparte creaties en dat met pijn en nare dingen.
Ik wens je veel creaplezier maar ten eerst minder pijn en dat de behandeling maar aan wil slaan.
gr leny w

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja, doe het maar even zo want weet niet of je mailadres nog van kracht is.... Lees dat de pijn je nog steeds grote parten speelt. Waardeloos! En dat is waarschijnlijk nog zacht uitgedrukt. Ik wens je heel veel sterkte en hoop werkelijk dat er iets van een oplossing voor je in het verschiet ligt, niets is zo erg als pijn. Wil je ook nog bedanken voor je leuke berichtje op een van mijn laatste blogposten. Ben weer met goede moed begonnen na een heftig jaar en heb er weer zin in... Ik wens je fijne dagen en veel sterkte.

Lieve groetjes,

Corine

Clarissa Schupp zei

So cute! Hope you doing well and I wish you a happy easter.
hugs Clarissa

♥ Yolanda ♥ zei

Hoi Sonja! Ik lees dat het niet zo best met je gaat, dat is kl***n (ik hou het netjes toch?). Ik hoop dat die behandeling vanaf nu beter gaat, want zo kan je het niet lang volhouden! Sterkte meid!

Je creaties zijn prachtig er is altijd zoveel te zien bij jou! Ik moet altijd meerdere keren kijken, want de eerste keer zie ik niet alles. En ja, ik heb m'n bril écht op hihihi ....
Liefs Yolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...