zondag 7 april 2013

Preview Whiff of Joy <<< All About Pirates >>>

Goeiemorgen lieve bloggers,

Vandaag is het mijn beurt om een Preview te laten zien van onze nieuwe stempels bij WoJ en ze zijn leuk!!
11 April is er weer een Blog Hop dus als je tijd heb neem dan een kijkje bij het hele team ;)
Ik heb gekozen voor Pirate Henry zo leuk deze stempel >>>vinden jullie dat ook?



Mijn andere teamies die ook vandaag weer een kaart laten zien zijn
Kathrin
Sara
Marion
Sonja (Flati)
Karin
Sabine
Stacy                                     Pre Orders kunnen nu ook gedaan worden op de Zomerkit!
Verder doe ik mee met de Nederlandse Swapperclub
Deze tag is een onderdeel van het pakketje voor Daphne Coers
Jou Swap komt eraan,heel even geduld maar dat zal geen probleem zijn want Daphne vertelde dat zij een beugel draagt dus het snoepen zal iets moeilijker zijn;)

Bedankt voor jullie bezoek


(\(\Fijne dag verder,
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥

12 opmerkingen:

Riet zei

Wat is dit schitterend gemaakt Sonja.


Liefs Riet.

marion zei

Wat een schatje zeg, prachtig !! Ik ben blij dat het inkleuren toch nog gelukt is, ziet er toppie uit. knuf, je collega marion

Hanna zei

Oh what a fabulous tag, Sonja! Love all the details, they're incredible! Absolutely amazing!

hugs,
Hanna

jolanda zei

mooie label met leuk afdrukje

Lenie Hempen zei

Het is prachtig mooi Sonja.
Echt schitterend.
Doe rustig aan.

Gr Leny Hempen

Sonia zei

Good afternoon my dear, I'm back from a short holiday in the mountains^_^
This card is really wonderful, very beautiful image and colors used^_^
Hugs,
Sonia

Marlies zei

Een super mooie creatie! Een schattige Henry en prachtige details, mooie mallen heb je gebruikt! groetjes, Marlies

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Sonja, ik vind het weer helemaal prachtig geworden, top.
Liefs van Anita

Marianne zei

Ziet er perfect uit Sonja.
Groetjes Marianne

Stacy Morgan zei

Wonderful! How fun is he, great embellishements and deisgn.

Daphne zei

Oooooooh, NU HEB IK HET WEL GEZIEN!!!!!
Dankzij jou tip via de mail kwam ik deze post nog tegen, leuk joh!!
Ik had het nog niet gezien, maar nu ben ik NOG nieuwsgieriger.
Enne, wb die beugel, grrrr, hij si net strakker gezet en doet best wel pijn, dus doe maar rustig aan hoor.
Groetjes, Daphne

Daphne zei

Gelukkig heb je deze tag al op je blog gezet......dan kan ik in ieder geval toch nog zien wat ik had moeten hebben.
Bah, niks aan he?! Baal er zo van.
Heb je wel foto's van de gemaakte "Lekkerbekken-Swap"? Dan kan ik kijken wat je gemaakt had. Ik ben wel erg nieuwsgierig natuurlijk. En wie weet komt hij nog?
Groetjes, Daphne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...